e-Fax w reklamie

Reklama jest dźwignią handlu, każdy przedsiębiorca zdaje sobie z tego sprawę. Sposobów na dotarcie do klienta jest bardzo dużo. Wielkie koncerny inwestują głównie w reklamy telewizyjne, tworzenie konkursów i promocji.

Mikroprzedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na tego typu formy reklamy. Właściciele takich firm wybierają przeważnie prostsze formy promocji, takie jak ulotki czy plakaty. Każda firma, bez względu na jej obroty, powinna również zainwestować w reklamę w internecie.

Konsumenci atakowani są przekazem reklamowym z każdej strony, ilość banerów, plakatów, bilbordów i tym podobnych jest tak wielka, że przestają na nie zwracać uwagę. Oferty przesyłane na maila z góry traktowane są jako spam i odrzucane.

Jeśli w naszej branży klientem jest inna firma dużo lepiej znaleźć inny sposób przedstawienia naszej oferty, na przykład rozsyłanie faksów. Większość osób z pewnością powie, że inwestowanie kilku tysięcy złotych w nowe urządzenie jest nieopłacalne. I te osoby mają na pewno rację. Jednak nie jest powiedziane, że musimy fizycznie posiadać takie urządzenie aby wysyłać i odbierać faksy.

e-Fax to także jedna z najtańszych opcji na rozreklamowanie swojej działalności. Logujemy się na stronie i wysyłamy ofertę do przyszłych klientów. Szybko, profesjonalnie i tanio. Okazuje się, że dodatkowo bardzo skutecznie. Każdy z naszych potencjalnych klientów odbierze fax, natomiast niekoniecznie odczyta maila i to właśnie jest przewaga jaką daje nam ta stosunkowo nowa internetowa możliwość. Łączymy w ten sposób oszczędność na reklamie i zysk dzięki pozyskiwaniu nowych kontrahentów. Niski koszt użytkowania zwraca się wielokrotnie. Więcej informacji na temat e-Fax mailingu można znaleźć na stronie www.faksmailing.pl.